בואו לעבוד באיגי ולשנות את המציאות לנוער הגאה בישראל

  • קול קורא למדריכות סדנאות מנעד בבתי הספר

    קול קורא למדריכות סדנאות מנעד בבתי הספר   אנחנו מזמינות אתכם.ן לבוא להדריך במערך הסדנאות שלנו בנושא מין מגדר ומיניות בחטיבות הביניים והתיכונים ברחבי הארץ, ולשנות את המציאות בבתי הספר בכל רחבי הארץ! דרישות התפקיד שני בקרים פנויים בשבוע להדרכות בבתי ספר ברחבי הארץ השתתפות בהכשרות צוות יכולת עמידה מול כיתה נכונות להלחם בלהט"בופוביה ולשנות את […]
  • קול קורא – מנהל.ת מנעד – מרכז ההדרכה והתרבות של איגי

    מנהל.ת מנעד – מרכז ההדרכה והתרבות של איגי מנעד הוא מרכז ההדרכה למאבק בלהט"בופוביה- עי הסברה, חינוך, הרצאות ויצירה תרבותית עם החברה הישראלית כולה.  אנחנו מחפשות את מנהל/ת מנעד החדשה המנהלת תבנה אסטרטגיה ותכנית עסקית, תרחיב מאגר אנשים הקשר והלידים של מנעד תייצר שיתופי פעולה חדשים ומגוונים, תנהל את הצוות ותפתח עוד ועוד את מנעד בכדי שנהיה כאן ובכל מקום! עיקרי התפקיד: ●     […]
  • קול קורא – רכז.ת אלוואן

      אלוואן היא תנועה שנותנת מענה לנוער וצעירים להט"בים בחברה הערבית בתחום החברתי, התרבותי, תעסוקתי ומקדמת מנהיגות להט"בית.   התפקיד כולל: ריכוז והדרכת קבוצות חברתיות  ליווי מדריכי קבוצות אלוואן גיוס חניכים ומתנדבים  דרישות: ניסיון בהדרכה תואר ראשון בעבודה סוציאלית, חינוך, מגדר – יתרון  ניסיון בעבודה עם אוכלוסיית קצה – יתרון  שפת אם- ערבית היכרות עם […]
  • קול קורא – מנהל.ת סושיאל לאלוואן – مدير اجتماعي

    אלוואן מחפשת את מנהל הסושיאל הבא   למה להצטרף אלינו?   אם אתם חולמים ונושמים מדיה, עיצוב ויש לכם מיומנויות בניהול מדיה חברתית זוהי המשרה בשבילכם! אנחנו צוות שאוהב יצירתיות, אווירה טובה, מהנה ותומך ברעיונות חדשניים. אם את.ה מרגיש.ה שאת.ה האדם הנכון מקומך איתנו.   דרישות תפקיד- ✨ ניסיון בניהול רשתות חברתיות כגון – פייסבוק, […]
  • קול קורא – מדריך/ה תעסוקתית מכללת מרשה

    מדריך/ה תעסוקתית מכללת מרשה   תפיסת התפקיד:  המדריכה אחראית בראש ובראשונה על יצירת קשר ראשוני משמעותי עם הסטודנטית. במסגרת הקשר האישי תהיה המדריכה אחראית על הצבת גבולות אישיים, אכיפה של נהלי המכללה ושמירה על המרחב הבטוח בכיתה בפרט ובמכללה בכלל.  המדריכה היא דמות קריטית ודומיננטית בתקופת הלימודים. היא תזהה נקודות אזהרה ותאתר מענים חסרים העלולים […]